NASZ PLAN DNIA
Witamy się, rozmawiamy, rysujemy, bawimy się klockami, śpiewamy, podejmujemy zabawy rozwijające mowę i myślenie wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję dzieci.
Witamy się z naszą Panią, planujemy dzień (lepiej się nie spóźniać – szkoda stracić ciekawe zajęcia).
Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem,
Przygotowujemy się do śniadania – myjemy ręce.
Teraz jemy śniadanko – ale smaczne!
Czynności higieniczne po śniadaniu- mycie rąk i zębów (Szczotka, pasta, kubek ciepła woda….)
Uczestniczymy w zajęciach dydaktycznych kierowanych przez Panią – malujemy, lepimy, rysujemy, śpiewamy, tańczymy, wycinamy, uczestniczymy w zabawach konstrukcyjnych, badawczych.
Uczestniczymy w zajęciach dodatkowych z języka angielskiego, rytmice, gimnastyki korekcyjnej,
Wychodzimy na wycieczki, spacery, do biblioteki, czasami zapraszamy do nas gości albo bierzemy czynny udział w przedszkolnych uroczystościach.
Przygotowujemy się do zupy – odwiedzamy łazienkę. Jemy z apetytem smaczne.
Słuchamy opowiadań czytanych przez naszą Panią bawimy się w sali lub w ogrodzie a poprzez zabawę utrwalamy wiadomości, Kończymy zadania rozpoczęte przed południem, rozwijajmy swoje zainteresowania i zdolności.
Sprzątamy salę i odwiedzamy łazienkę.
Jemy obiadek – mniam, mniam proszę o dokładkę
Możemy iść do domu – choć chętnie jeszcze się bawimy, budujemy, manipulujemy klockami, układamy puzzle, gramy w gry planszowe, czytamy bajki, śpiewamy, tańczymy, lepimy plasteliną, rysujemy……..
Po zabawie wszystkie zabawki wracają na swoje miejsce pa pa misiaczki, samochodziki jutro znowu się spotkamy!!!
Do zobaczenia.