
Witamy się, rozmawiamy, rysujemy, bawimy się klockami, śpiewamy, podejmujemy zabawy rozwijające mowę i myślenie wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję dzieci.

Witamy się z naszą Panią, planujemy dzień (lepiej się nie spóźniać – szkoda stracić ciekawe zajęcia).

Ćwiczenia poranne, zabawy ruchowe ze śpiewem,

Przygotowujemy się do śniadania – myjemy ręce.

Teraz jemy śniadanko – ale smaczne!

Czynności higieniczne po śniadaniu – mycie rąk i zębów (Szczotka, pasta, kubek ciepła woda….).

Słuchamy opowiadań czytanych przez naszą Panią. Bawimy się w sali

Przygotowujemy się do zupy – odwiedzamy łazienkę.

Jemy z apetytem smaczne zupy.

Odpoczynek po posiłku i zabawie: We wszystkich grupach, prowadzone są zajęcia relaksacyjne, a w grupie 2- i 3-latków dzieci korzystają ze sjesty poobiedniej z możliwością snu, uczą się samodzielnie rozbierać i składać ubranka. To czas relaksu przy łagodnej muzyce, słuchanie bajek i opowiadań do poduszki. Sjesta poobiednia to nie tradycyjne leżakowanie. Jeśli dziecko nie ma ochoty na spanie, to nie śpi, przegląda wtedy książki, słucha opowiadań bądź spokojnej muzyki i odpoczywa.

Słuchamy opowiadań czytanych przez naszą Panią. Bawimy się w sali lub w ogrodzie, a poprzez zabawę utrwalamy wiadomości. Kończymy zadania rozpoczęte przed południem, rozwijamy swoje zainteresowania i zdolności.

Sprzątamy salę i odwiedzamy łazienkę.

Jemy obiadek – mniam, mniam proszę o dokładkę.

Możemy iść do domu – choć chętnie jeszcze się bawimy, budujemy, manipulujemy klockami, układamy puzzle, gramy w gry planszowe, czytamy bajki, śpiewamy, tańczymy, lepimy plasteliną, rysujemy……..